Η Έκθεση GREEK TOURISM Expo θα αποτελέσει όχημα άμεσης επικοινωνίας και προβολής των εκθετών στην αγορά.
Η έμμεση δε προβολή τους από τα μέσα διαφήμισης της έκθεσης είναι πολύ σημαντική και μπορεί να ολοκληρωθεί από την ιδιαίτερη εταιρική προβολή του κάθε εκθέτη με τους παρακάτω τρόπους διαφήμισης.
Σε όλους τους εκθέτες προσφέρονται δωρεάν:
Μία ασπρόμαυρη σελίδα στον Κατάλογο Εκθετών για την καταχώρηση του εταιρικού τους προφίλ Ελληνικά και Αγγλικά, και
Καταχώρηση στη λίστα εκθετών στο web site της έκθεσης.
- ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΕΚΘΕΤΩΝ
Μία μεγάλη προβολή με πολύ χαμηλό κόστος !
Οι εκθέτες μπορούν να επιλέξουν τον τρόπο προβολής τους από το ιδιαίτερα ελκυστικό Πρόγραμμα Προβολής Εκθετών:
4χρωμη διαφημιστική σελίδα στο Κατάλογο Εκθετών
Οι εκθέτες που επιθυμούν μπορούν να έχουν τη δική τους 4χρωμη διαφημιστική σελίδα στο Κατάλογο Εκθετών, όπως εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και εσωτερική σελίδα. Οι διαφημιστικές καταχωρήσεις των εκθετών μπορούν να είναι ολοσέλιδες ή σαλόνι και τοποθετούνται αλφαβητικά στις πρώτες σελίδες του Καταλόγου.
Flex Displays και banners στον εσωτερικό χώρο της Έκθεσης
Στην εσωτερική πλευρά της εισόδου της έκθεσης και σε επιλεγμένα σημεία προβολής αναρτώνται διαφημιστικά Flex Displays διαστάσεων 1 x 2 μ. με τη διαφήμιση του εκθέτη. Για το συγκεκριμένο μέσο προβολής θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
Διοργάνωση Εταιρικών εκδηλώσεων
Οι εκθέτες μπορούν να επιλέξουν την διοργάνωση της δικής τους εταιρικής εκδήλωσης , με έξοδά τους, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, και να προβληθούν σε χιλιάδες επισκέπτες.
Γιγαντοοθόνες στις αίθουσες της Έκθεσης
Θα τοποθετηθούν 2 γιγαντοοθόνες στις αίθουσες της έκθεσης οι οποίες θα προβάλλουν τουριστικούς προορισμούς, αρχαιολογικούς χώρους και αξιοθέατα περιοχών της Ελλάδας, Οι εκθέτες που επιθυμούν μπορούν να διαφημιστούν με προβολή του λογοτύπου τους ή με δικό τους spot διάρκειας 5 δευτερολέπτων. Η προβολή του λογότυπου ή του spot θα γίνεται κάθε 2 ώρες
Πρόγραμμα Χορηγιών
Στη Διεθνή Έκθεση GREEK TOURISM Expo ο θεσμός της χορηγίας δίνει στον εκθέτη τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ένα μοναδικό όχημα προβολής σε όλη την διάρκεια προετοιμασίας και της λειτουργίας της έκθεσης.
Έτσι θα ενισχύσει το εταιρικό του προφίλ και θα διαφοροποιηθεί δυναμικά από τους ανταγωνιστές του.
Οι δυνατότητες Χορηγιών είναι οι εξής :
Χρυσός Χορηγός, Μεγάλος Χορηγός, Χορηγός Έκθεσης , Χορηγός Εκθεσιακού υλικού (Κατάλογος εκθετών, Σακούλες επισκεπτών)
This post is also available in: Αγγλικα