Rebranding & New Site
2η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Greek Tourism Expo 2015
Επαγγελματισμός, Δυναμισμός, Οργάνωση, Επιτυχία!
Με νέα δυναμική, νέο λογότυπο, νέο website, περισσότερες κατηγορίες εκθεμάτων και με σύγχρονη οργάνωση εξελίσσεται η προετοιμασία της 2ης Διεθνούς έκθεσης Greek Tourism Expo’15 που θα πραγματοποιηθεί 4-6 Δεκεμβρίου στο υπερσύγχρονο Metropolitan Expo. Η στήριξη και η συμμετοχή των αρμόδιων Υπουργείων και των Δημοσίων και Ιδιωτικών Φορέων Τουρισμού, η μεγάλη συμμετοχή των εκθετών και oι χιλιάδες επισκέπτες στην έκθεση του ’14 καθιέρωσαν την Greek Tourism Expo ως την επίσημη Τουριστική Έκθεση της Αθήνας. Με υψηλό επαγγελματισμό η έκθεση προσφέρει στους εκθέτες της βέβαιη επιτυχία μέσα από μία άριστη οργάνωση που μεταξύ άλλων θα παρέχει:
Β2Β συναντήσεις με 100 Διεθνείς καταξιωμένους και επιλεγμένους Hosted Buyers από 30 χώρες με στόχο επιτυχημένες επαγγελματικές συμφωνίες.
- Μεγαλύτερες δυνατότητες συνεργασίας με την παγκόσμια αγορά Τουρισμού.
- Περισσότερες νέες ιδέες οργάνωσης των τουριστικών επιχειρήσεων.
- Πολλές και μεγάλου επιχειρηματικού ενδιαφέροντος Ημερίδες.
- Συμμετοχή σε μια επένδυση με απόδοση υψηλού κόστους.
Το web site της GREEK TOURISM EXPO, ακολουθώντας πάντα τον παλμό της αγοράς και των νέων δεδομένων marketing, ανανεώνεται σε σύγχρονο responsive site. Ανανεώνεται τόσο σε επίπεδο εμφάνισης όσο και σε επίπεδο λειτουργικότητας και προσφέρει:
- Πλήρη ενημέρωση για την πορεία και εξέλιξη της Έκθεσης.
- Λίστα των εκθετών και ανάλυση της επαγγελματικής τους ταυτότητας.
- Ειδικό πρόγραμμα οργάνωσης των Β2Β συναντήσεων των εκθετών με τους Hosted Buyers ( B2B Online Program).
- Το Visitor’s Matching Program με το οποίο οι επισκέπτες θα προγραμματίζουν τις επιχειρηματικές τους συναντήσεις με τους εκθέτες.
- Τη δυνατότητα οι εκθέτες να προβληθούν δυναμικά σε Ελλάδα και εξωτερικό σε μια αναπτυσσόμενη σελίδα που μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τις 135.000 προβολές από 28.000 μοναδικούς επισκέπτες από Ελλάδα και εξωτερικό.
H προβολή της Έκθεσης μέσα από τα social media:
H διαχείριση του content strategy αλλά και η διασπορά του στα social media θα είναι η αιχμή του δόρατος για την προσέλκυση επισκεπτών του τουρισμού απ’ όλο τον κόσμο αλλά και από την εγχώρια αγορά τόσο για το B2B όσο και για το B2C πρόγραμμα.
- Facebook – YouTube – Google Plus είναι τα «βαριά χαρτιά» των Social Media στη επικοινωνία της Έκθεσης στοχεύοντας στην προσέλκυση του επαγγελματία αλλά και του απλού επισκέπτη.
- Το LinkedIn και το Twitter θα αποτελέσουν επίσης τα εργαλεία επικοινωνίας και επαφής με εκατοντάδες στελέχη της τουριστικής αγοράς παγκοσμίως. Η προβολή της έκθεσης από εκατοντάδες sites του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα θα έχει μία γεωμετρική πρόοδο όσον αφορά την έντασή της, όσο πλησιάζουμε στις ημερομηνίες διεξαγωγής.
- Παράλληλα τα στοχευμένα Μarketing Εmails σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας της Έκθεσης θα προβάλλουν την GREEK TOURISM EXPO και τους εκθέτες της σε χιλιάδες τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Εσείς θα λείπετε από το σημαντικότερο Επιχειρηματικό Τουριστικό Event της Ελληνικής τουριστικής αγοράς ?