Τα Μ.Μ.Ε. γράφουν για την Greek Tourism Expo 2014
Ο ΤΥΠΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ
Γιώργος Τσακίρης, Πρόεδρος ΞΕΕ: Παρακαταθήκη η Greek Tourism Expo για περισσότερους τουρίστες
Την στήριξη του απέναντι στην Greek Tourism Expo παρέχει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο δια στόματος του Προέδρου του Γιώργου Τσακίρη. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει «μία έκθεση που θα έχει ως στόχο να αναδείξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της χώρας στον παγκόσμιο οικονομικό χάρτη αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για την οικονομία
Την στήριξη του απέναντι στην Greek Tourism Expo παρέχει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο δια στόματος του Προέδρου του Γιώργου Τσακίρη.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζει «μία έκθεση που θα έχει ως στόχο να αναδείξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της χώρας στον παγκόσμιο οικονομικό χάρτη αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για την οικονομία του κλάδου. Πόσο δε μάλλον η Greek Tourism Expo που φιλοξενείται στην Αθήνα όπου δεκάδες ξένοι θα γνωρίσουν το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και της πρωτεύουσας ολοκληρώνοντας συμφωνίες που θα αποτελέσουν παρακαταθήκη για την έλευση ακόμα περισσοτέρων τουριστών»
Η Greek Tourism Expo είναι μία έκθεση καλύπτει σημαντικά κενά, καθώς δεν υπήρχε στο «τουριστικό χάρτη» και σήμερα με την βελτίωση των μεγεθών του τουρισμού, ωριμάζουν οι συνθήκες.
«Εμείς ως Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος» δηλώνει ο Γ. Τσακίρης οφείλουμε να είμαστε δίπλα σε κάθε νέο βήμα που πραγματοποιείται. Δεν νοείται τουριστική ανάπτυξη στην χώρα που δεν μπορεί να διαμορφώσει τουριστικό προϊόν». Περισσότερα…
Εντυπωσιακή η απήχηση της Σύρου στον απολογισμό της έκθεσης ”Greek Tourism Expo 2014”.
Μεταξύ των επισκεπτών ήταν εκπρόσωποι αεροπορικών & ακτοπλοικών εταιρειών, ελληνικά και ξένα ταξιδιωτικά γραφεία, εκπρόσωποι της Πολιτείας όπως ο υφυπουργός Πολιτισμού, ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ελλάδος, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Δήμαρχοι άλλων Κυκλαδίτικων νησιών όπως της Άνδρου και της Μήλου, καθώς και πολλοί άλλοι επίσημοι & επιχειρηματίες. Με τον επιβλητικότατο και μεγαλύτερο στην ιστορία του εκθεσιακό χώρο σε τέτοιου βεληνεκούς διεθνή έκθεση, η Σύρος, μπαίνει ενεργά στην Τουριστική αγορά και πείθει ότι μπορεί. Πολλοί ήταν οι έλληνες και οι ξένοι επισκέπτες οι οποίοι «πάτησαν» στο περίπτερο , άλλοι από περιέργεια και άλλοι από επαγγελματικούς σκοπούς. Αναρωτιόντουσαν που βρίσκεται αυτός ο τόπος. Το σημαντικότερο ήταν ότι πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις με τουριστικούς επενδυτές και τώρα αναμένουμε τις εξελίξεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενωτική στάση των φορέων για να φανεί το νησί με το καλύτερο πρόσωπο, ήταν άνευ προηγουμένου. Οι ενδιαφερόμενοι ξεκίνησαν με 10-12 προγραμματισμένα ραντεβού B2B ο καθένας ο καθένας μας. Προσωπικά, λόγω του ενδιαφέροντος που έδειχναν τα ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού, κατέληξα να κάνω πολλά περισσότερα. Η αντίδραση των Buyers (Αγοραστές πακέτων) ήταν πέραν του αναμενόμενου»! είπε χαρακτηριστικά ο Κος Αντώνιος Μαραγκός ιδιοκτήτης του Siros Travel, ο οποίος καταβάλει πολύ μεγάλες προσπάθειες να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των ξενων ταξιδιωτικών γραφείων από διάφορες χώρες του κόσμου. Πολλοί ήταν επίσης, εκείνοι που στήριξαν με την παρουσία τους την προσπάθεια αυτή. Τόσο ξενοδόχοι, όσο και ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων δωματίων, όπως η Κα Δέσποινα Μαραγκού ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου “Benois”, ο Κος Αντώνης Βουτσίνος ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου “Dolphin Bay”, η Κα Τόνια Βαλσαμάκη ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Sunrise Suites, η Κα Λουιζιάνα ιδιοκτήτρια των ενοικιαζομένων “Αγνάντι” αλλά και πολλοί άλλοι. Ο Κος Νίκος Ρούσσος Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου Hilton, ήταν από τους πρωτεργάτες και υποστηρικτές τόσο της προετοιμασίας αλλά και της σωστής παρουσίας της Σύρου στη συγκεκριμένη έκθεση τόσο σε θέματα οργανωτικά αλλά και κυρίως στη συμβολή του στα κλεισμένα ραντεβού των ενδιαφερομένων Συριανών επαγγελματιών. Καλή Αρχή .
Συμμετείχαν 162 εκθέτες από όλα τα είδη τουρισμού και 74 hosted buyers από 25 χώρες
Πάνω από 2.600 ραντεβού πραγματοποιήθηκαν μεταξύ hosted buyers και εκθετών κατά τη διάρκεια της 1ης Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού «Greek Tourism Expo». Στην έκθεση που διοργάνωσε η εταιρία Leader Expo στο Metropolitan Expo μεταξύ 5 και 7 Δεκεμβρίου συμμετείχαν 162 εκθέτες από όλα τα είδη τουρισμού και 74 hosted buyers από 25 χώρες. Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος προκαθορισμένων ραντεβού, οι εκθέτες είχαν προγραμματίσει 2.072 ραντεβού με τους Hosted Buyers, όμως το ενδιαφέρον ήταν πάρα πολύ μεγάλο.
Αντίστοιχα, οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης ξεπέρασαν τους 6.650 και οι ιδιώτες τους 570. Τα στοιχεία αυτά καταδεικνύουν τον επαγγελματικό χαρακτήρα της έκθεσης, αφού ποσοστό 45% ήταν επαγγελματίες από τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία, 38% εταιρίες από τον χώρο των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως του θαλάσσιου τουρισμού και άλλων και 17% από εταιρίες που έχουν έμμεση σχέση με τον τουρισμό, όπως εταιρίες μάρκετινγκ, ηλεκτρονικού τουρισμού, τροφίμων κ.α.
Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν επίσης παράλληλες εκδηλώσεις που διοργάνωσαν ο ΣΕΤΕ και η Ενωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, καθώς και το 2ο Συνέδριο DIGI.TRAVEL για τον ηλεκτρονικό τουρισμό και το Forum EYCLUB.
Το 2015 η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στις 4 έως 6 Δεκεμβρίου, στο Metropolitan Expo. Περισσότερα…
Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή και η προβολή της Κωακής γαστρονομίας στη Διεθνή Έκθεση Greek Tourism Expo
που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα 5 με 7 Δεκεμβρίου, με την συμμετοχή 74ων γραφείων εισερχόμενου τουρισμού από 25 χώρες, 162 εκθετών και 6.650 επαγγελματιών επισκεπτών. Στην Έκθεση παρουσιάστηκε μεγάλο ενδιαφέρον για τη γαστρονομία της Κω η οποία μπαίνει δυναμικά στην τουριστική αγορά, με τη στήριξη παραγωγών και επαγγελματιών της εστίασης, δηλώνει η Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων και Πρόεδρος της Ένωσης Οινοποιών Αιγαίου Μαίρη Τριαναταφυλλοπούλου ενώ ο chef Μιχάλης Ποταμούσης σχολιάζει ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται στην προβολή της τοπικής γαστρονομίας παρότι στα εστιατόρια της Κω περνάει με αργούς ρυθμούς. Η Κως συμμετείχε στην Έκθεση με την Ένωση Ξενοδόχων και το Shef Club Δωδεκανήσου – Κυκλάδων. Περισσότερα …
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου συμμετείχε στην τουριστική έκθεση «GREEK TOURISM EXPO ATHENS 2014», που πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan στα Σπάτα, με σκοπό την παρουσίαση και την προώθηση των νησιών της, τόσο στην εσωτερική τουριστική αγορά, όσο και στο εξωτερικό.
Τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας πραγματοποίησαν περισσότερες από 35 συναντήσεις με tour operators και τουριστικούς πράκτορες από την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Αυστρία, την Τουρκία, τη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Δανία, την Ιταλία, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Πολωνία, τη Γαλλία, την Αγγλία και την Ελλάδα.
Επιβεβαιώθηκε η τάση της τουριστικής αγοράς για αναζήτηση νέων ελληνικών προορισμών, αλλά και νέων ειδικών προϊόντων, πεδία που μπορούν προνομιακά να εκμεταλλευθούν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που διαθέτουν. Τα στοιχεία επαφών από τις συναντήσεις θα σταλούν από τη Διεύθυνση Τουρισμού σε όλους τους τουριστικούς επιχειρηματίες των νησιών. Περισσότερα…
Εκθέσεων συνέχεια για τον HAPCO –
Θετικές οι εντυπώσεις από την 1η Greek Tourism Expo
Αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τη στήριξη του σε κάθε δράση που στόχο έχει την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO στήριξε με τη συμμετοχή του την έκθεση Greek Tourism Expo, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 έως την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014 στο εκθεσιακό κέντρο Athens Metropolitan Expo υπό τη διοργάνωση της εταιρίας Leaderexpo. Παρά τις αδυναμίες της διοργάνωσης, που δικαιολογήθηκαν από το σύνολο των συμμετεχόντων (εκθετών και επισκεπτών) για πρώτη φορά, η ανάγκη ύπαρξης μιας τουριστικής έκθεσης στην Αθήνα ήταν τόσο μεγάλη, που ώθησε τους περισσότερους να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στο πρώτο αυτό εγχείρημα. Οι εντυπώσεις που άφησε καταληκτικά η έκθεση κρίθηκαν θετικές, γεγονός στο οποίο συνέβαλαν καταλυτικά τόσο το επιτυχημένο κατ’ ομολογίαν πρόγραμμα Hosted Buyers, όσο και το αναμφισβήτητα ενδιαφέρον συνέδριο digi.travel που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά (ΗAPCO).
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ COME TO MEET KALYMNOS
“Come to meet the Greeks” ήταν το σλόγκαν της 1ης Παγκόσμιας έκθεσης Τουρισμού Greek Tourism Expo στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo !
Αποδεχόμενοι με πολλή χαρά και αίσθημα ευθύνης την πρόσκληση του Αντιπροέδρου του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κ. Αγγ. Καλαθιανάκη, να εκπροσωπήσουμε την Κάλυμνο στο αντίστοιχο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτ. Αιγαίου, το μετατρέψαμε σε … “Come to meet Kalymnos” !
Παρά τις μικροδυσκολίες λόγω του περιορισμένου χρόνου προετοιμασίας και της στενότητας του χώρου, το περίπτερό “μας” κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης Tour Operators από την Αγγλία, την Ιταλία, την Λετονία και φυσικά την Ελλάδα, ταξιδιωτικοί bloggers, δημοσιογράφοι, πολιτικοί παράγοντες, αλλά και απλοί ταξιδιώτες διψούσαν να μάθουν για την διαφορετικότητα του “προορισμού Κάλυμνος” . Ενδεικτικά αναφέρουμε τον βουλευτή Δωδεκανήσου κ. Μάνο Κόνσολα, την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού (Π.Ν.ΑΙ) κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου, τον πρώην Αντιπεριφερειάρχη και δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο, τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κ. Γιάννη Πάππου, τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δωδεκανησιακών Σωματείων κ. Γιάννη Φραγκούλη,τους δημοσιογράφους Γιώργο Αυτιά και Θύμιο Κάκο (από το “Μένουμε Ελλάδα”) .
Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου σε συνεργασία με την Aegean Cuisine είχε φροντίσει ώστε καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης να μας “προμηθεύει” με διάφορα δωδεκανησιακά γλυκίσματα για τον κόσμο, ενώ παράλληλα σε διαφορετικό περίπτερο της Λέσχης Αρχιμαγείρων Δωδεκανήσου, προσέφεραν και φρεσκομαγειρεμένα δωδεκανησιακά εδέσματα !
Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και ιδιαίτερα στον κ. Καλαθιανάκη που μας εμπιστεύθηκαν την προβολή της Καλύμνου μας σε μία τόσο σημαντική έκθεση τουρισμού. Περισσότερα…
Η Χαλκιδική στην 1η έκθεση Greek Tourism Expo στην Αθήνα
Στις 5-7 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η 1η διεθνής έκθεση τουρισμού Greek Tourism Expo στην Αθήνα. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής στήριξε το εγχείρημα προβάλλοντας τον προορισμό μέσω του stand αλλά και με τη συμμετοχή στο πρόγραμμα συναντήσεων των hosted buyers μέσω των συνεργατών του Σοφίας Μπουρνατζή και Γιώργου Μπρουτζά. Η έκθεση έδωσε έμφαση ταυτόχρονα στην προβολή των προορισμών στο κοινό της Αθήνας και σε προσωπικές συναντήσεις με Tour Operators και Travel Agents σχεδόν από όλες τις χώρες της Ευρώπης, από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α. και την Κορέα. Με το συνδυασμό αυτής της προβολής δόθηκε η δυνατότητα στους εκθέτες να παρουσιάσουν τα πλεονεκτήματα των προορισμών τους και να διεκδικήσουν ένα κομμάτι αγοράς από τις προαναφερθείσες χώρες. Στις 30 συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι η Χαλκιδική είναι πλέον γνωστός προορισμός σε όλη την Ευρώπη και ότι μπαίνει σε καταλόγους Tour Operators με ταχύτατους ρυθμούς.
Οι Τούρκοι Tour Operators ανέφεραν ότι η Χαλκιδική είναι η τελευταία μόδα στη χώρα τους και ότι η Χαλκιδική προωθείται από ηθοποιούς, τραγουδιστές, δημοσιογράφους και bloggers ως οι «Μαλδίβες» της Ελλάδας.
Η άποψη των Ιταλών Tour Operators είναι ότι το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική θα αυξηθεί, δεδομένης της διπλής δυνατότητας πρόσβασης, αεροπορικώς από το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και οδικώς μέσω της Εγνατίας Οδού.
Για τους Ολλανδούς, η Χαλκιδική ήταν η μεγάλη έκπληξη του 2014 και συμφώνησαν ότι η προβολή της στον Ολλανδικό τύπο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Οι απευθείας πτήσεις της Transavia προς το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ενθαρρύνουν και τους Special Interest Tour Operators να σχεδιάσουν εκδρομές για γκρουπς.
Οι Tour Operators της Αμερικής, της Αυστραλίας, της Κορέας και των Η.Α.Ε. δεν έχουν μέχρι στιγμής στο πρόγραμμά τους την Ελλάδα και εξετάζουν ένα κοινό πακέτο Αθήνα – Βόρεια Ελλάδα κατά το πρότυπο Αθήνα – νησιά, του οποίου η Χαλκιδική θα αποτελέσει τμήμα όχι μόνο ως θαλάσσιος προορισμός αλλά και λόγω του Αγίου Όρους. Περισσότερα…
Σημαντικές επαφές στην Greek Tourism Expo
Πετυχημένη ήταν η πρώτη Greek Tourism Expo στην Αθήνα στην οποία συμμετείχε και η ΠΝΑΙ. Η έκθεση που πραγματοποιήθηκε φέτος για πρώτη φορά προσέφερε στους συμμετέχοντες μία πλατφόρμα επικοινωνίας με σημαντικούς αγοραστές από το εξωτερικό. Η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου είχε συναντήσεις με εκπροσώπους του BBC και του Tripadvisor με τους οποίους συζήτησε την προοπτική συνεργασίας για την προβολή των νησιών.
Επίσης η κ. Παπαβασιλείου είχε επαφές με εκπροσώπους νέων τουριστικών αγορών όπως είναι η Κορέα ή το Ντουμπάι κ.α.
Στο πλαίσιο της έκθεσης διεξήχθη φόρουμ για το θαλάσσιο τουρισμό με τη συμμετοχή και εκπροσώπων των πλοιοκτήτριων εταιρειών. Το φόρουμ αποτέλεσε μία καλή ευκαιρία για συναντήσεις των εκπροσώπων του δήμου και της κ. Παπαβασιλείου με τα στελέχη των εταιρειών κρουαζιέρας και προώθησης αυτής της μορφής τουρισμού. Περισσότερα …
Στη Διεθνή Έκθεση Greek Tourism Expo το Porto Carras
Στην 1η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού – GREEK TOURISM EXPO συμμετείχε το Porto Carras Grand Resort, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» από τις 5 έως 7 Δεκεμβρίου.
Η έκθεση που εγκαινιάστηκε φέτος για πρώτη φορά προσέφερε στους συμμετέχοντες μία πλατφόρμα επικοινωνίας με σημαντικούς αγοραστές τόσο από την εγχώρια αλλά κυρίως από τη διεθνή αγορά. Επίσης προέβαλε δυναμικά όλα τα είδη κλασσικού και εναλλακτικού τουρισμού, προσφέροντας μια νέα γέφυρα αμφίδρομης ενημέρωσης για τη δημιουργία σημαντικών εμπορικών συνεργασιών.
Το Porto Carras Grand Resort με στόχο την ανάπτυξη και βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του αλλά και την ανάδειξη του εναλλακτικού τουρισμού συμμετέχει αδιάλειπτα στις πιο σημαντικές εκθέσεις τουρισμού.
Ειδικά σε ό,τι αφορά τον εναλλακτικό τουρισμό το Porto Carras Grand Resort προσφέρει στους λάτρεις της φύσης τη δυνατότητα να περιηγηθούν στις ανανεωμένες περιπατητικές και ποδηλατικές διαδρομές του συγκροτήματος, να συμμετέχουν σε αμπελουργικές εργασίες, να ζήσουν μοναδικές οινοτουριστικές εμπειρίες στον μεγαλύτερο ενιαίο βιολογικό αμπελώνα των Βαλκανίων αλλά και να μαγευτούν από τις μοναδικές ελληνικές γαστρονομικές προτάσεις των κορυφαίων σεφ του resort. Περισσότερα…
Διεθνής Έκθεση Τουρισμού – Greek Tourism Expo: Βουτάει στα βαθιά η Σύρος
Come to meet the Greeks
Αυτό είναι το σύνθημα της έκθεσης: Ελάτε να συναντήσετε τους Έλληνες! Οι Συριανοί το σκέφτηκαν, το ξανασκέφτηκαν και θα προσπαθήσουν να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας μόνοι τους, χωριστά από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σε μια σαφή αλλαγή πολιτικής – στροφή 180ο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Όποιος τουριστικός πράκτορας ή επιχειρηματίας του εξωτερικού παρίστατο σε τέτοιου είδους τουριστικά γεγονότα, απλά δεν καταλάβαινε και δεν μάθαινε ποτέ ότι υπάρχει κι ένα ιστορικό νησί κάπου στη μέση του Αιγαίου, το οποίο έχει ομοίως πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες. Εξαντλούμασταν σε λουκούμια, φυλλάδια της κακιάς ώρας και μπάλους από το Λύκειο Ελληνίδων. Μετά λοιπόν την πρόσφατη ημερίδα για τον Τουρισμό που έλαβε χώρα στο Θέατρο Απόλλων, η Σύρος ελπίζουμε με καινούργιο κουστούμι, φιλοσοφία, τακτική κι ενημερωτικό υλικό, θα βουτήξει στα βαθιά νερά. Θα κολυμπήσει; Πιστεύουμε ναι, αρκεί να έχει θράσος και η αποστολή της να μην φοβηθεί τίποτα! Άλλωστε, ουσιαστικά η Πρωτεύουσα Σύρος ως τώρα ήταν ουραγός κι εκτός τουριστικού χάρτη. Άρα, με λίγη εξυπνάδα και δημιουργικό θράσος, μόνο να κερδίσει έχει.
20.000.000 τουρίστες αναμένονται φέτος στην Ελλάδα και η Σύρος με την τακτική που αποφάσισε να ακολουθήσει ΔΕΝ θα πάρει για μια ακόμα χρονιά το απόλυτο τίποτα όπως συνήθιζε τόσα χρόνια να παίρνει (τον αριθμό που σας ήρθε στο μυαλό δεν τον αναφέρουμε χάριν δημοσιογραφικής ευγενείας). Αυτά τα 20.000.000 κόσμου από διάφορες Χώρες της υφηλίου στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, θα το διαχειριστούν τουριστικοί πράκτορες. Άρα αυτή η Διεθνής τουριστική έκθεση είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τον κάθε ελληνικό προορισμό ξεχωριστά να δείξει τις δυναμικές του. Από τη στιγμή που η Σύρος <<παίζει μπάλα μόνη της>> και όχι υπό την αιγίδα της Περιφερείας, το πιθανότερο είναι να μην μας ανακαλύψει κάποιος από αυτούς τους μεγαλοπαράγοντες του διεθνούς τουρισμού τυχαία σε κάποιον χάρτη ή σε κάποια εισαγωγή τουριστικού οδηγού, όπως συνέβαινε δεκαετίες τώρα, αλλά να μείνει έκπληκτος και αφενώς να δώσει σημασία σε έναν νέο, πολλά υποσχόμενο προορισμό και αφετέρου να εμπλουτίσει τις σημειώσεις του με ένα ακόμα για αυτόν και τους πελάτες του πολυχρηστικό τουριστικό εργαλείο….. Come to meet Syros λοιπόν! Περισσότερα…